Birlikte yuruyelim....

on 09/01/2017
  • cArleone

GEDOSK – DENİZLİ KÖYÜ YÜRÜYÜŞÜ 8 OCAK -2017

Gedosk olarak 08/01/2017 Pazar günü yoğun kar yağışının keyfini sürmek için Gebze’ye bağlı Denizli Köyü meralarında bir yürüyüş planlamıştık. Faaliyetimiz her zaman olduğu gibi Gebze Merkez de sabah 08,00 da toplanarak başladı. Tüm katılımcıların gelmesine müteakip harekete geçtik. Gebze merkezden Denizli köyüne doğru giden köy yolları açıktı. Sorunsuz olarak ilerledik ve ilk durak Mollafenari köyünde alışverişimiz için mola verdik. Alış veriş molamız tamamlandıktan sonra, başlangıç noktamıza doğru yola çıktık. Denizli köyündeki kahvede sabah kahvaltımızı da yaptıktan sonra saat 10.15 de yürüyüş başlangıç noktamıza ulaştık. Başlangıcımız Denizli göletine ana yoldan ayrılan sapak olarak belirlenmişti. Hazırlıkları tamamladıktan sonra yol hizasından irtifa kaybederek gölete doğru iniş yaptık. Göl kenarındaki

araç yolundan Kuzey –Batıya doğru ilerledik ve daha sonra araziye girdik. Yoğun kar yağışından dolayı bölgede epeyce kar stoğu oluşmuş ve tabiat harika güzelliklere bürünmüş durumdaydı. Havada yürüyüş için son derece idealdi. 31 kişilik bir ekiple yürüyüşümüzü son derece güzel bir uyumla karlı coğrafyada sürdürdük. Ara ara verdiğimiz nefes molaları ve atıştırmalıklarla günümüzü planladığımız gibi yaşamaya özen gösterdik. Yürüyüşümüz 11 km sürdü ve yeniden aracımızı bineceğimiz noktaya saat 15.20 civarında ulaştık. Faaliyet sonrası yol üzerinde var olan Düzmeşe piknik alanına geçerek soba başında çayımızı ve mangalda sucuğumuzu yaptık. Saat 17.30 civarında Gebze merkezde tekrar toplandığımız noktaya ulaştık ve yine güzel bir Pazar geçirmenin tatlı yorgunluğu içerinde evlerimize dağıldık.

Gedosk ailesi olarak keyifli bir faaliyet yapmamızda bize eşlik eden tüm katılımcı dostlara teşekkürlerimiz borç biliriz.

8 Ocak 2017 Denizli Göleti Faaliyet Fotoğraflarını bu linkten görebilirsiniz..